wtorek, 21 stycznia 2014

Klub Mola Książkowego na warszawskiej Pradze

Centrum Promocji Kultury

Nie jestem pewien jak wiele osób z samej Warszawy czytuje blogi i jak wiele (biorąc pod uwagę obecny stan czytelników tego bloga :P) w ogóle zagląda tutaj, jednak być może kiedyś w przyszłości ktoś to odkopie. :) Dzięki portalowi KulturaOnline dowiedziałem się o bardzo ciekawej inicjatywie - Klubie Mola Książkowego - który powstanie na warszawskiej Pradze.

Inicjatorem jest Centrum Promocji Kultury. Pierwsze spotkanie odbędzie się 22 stycznia 2014 roku właśnie w wyżej wymienionym Centrum, a tematem przewodnim będzie twórczość Aldousa Huxleya. Szczerze powiedziawszy nie mam obecnie pojęcia z jaką częstotliwością będą się odbywać spotkania, jednak wydaje mi się, że jest to coś, czym warto się podzielić.



Sam osobiście nie pamiętam takich czasów ani nie miałem okazji brać udział w podobnym spotkaniu, jednak wiele lat temu tego typu spotkania były bardzo popularne. W pewnym sensie według mnie jest to świetny pomysł nie tylko na spędzenie wolnego czasu w sposób produktywny i kreatywny, ale także na dyskusję oraz przekazanie swoich za i przeciw wobec danej twórczości. Z pewnością również jest to szansa na poznanie nowych autorów i pozycji. :)

Jeśli komuś przypadnie do gustu taka forma zagospodarowania czasu to zachęcam! Gdybym mógł sam bym wziął udział w spotkaniu, niestety do Warszawy mam trochę ponad 100km. :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz