wtorek, 31 maja 2016

Na ekranie Linkowanie #17

Ależ ja się obijam z tymi linkami ostatnimi czasy! Miesiąc bez wpisu z ciekawymi (według mnie, mam nadzieję, że również według Was!) artykułami/felietonami/postami i tak dalej i tak dalej. Wiecie, czas, czas i jeszcze raz czas. Najbardziej deficytowy towar XXI wieku i miejmy nadzieję, że nie wyprzedzi go żadna woda pitna czy inne niezbędne do życia rzeczy, wartości czy zjawiska. Z brakiem czasu można żyć, najwyżej człowiek trochę ponarzeka, pozasłania się jak coś zawali i będzie pił hektolitry kawy (ja niestety już nie mogę, a szkoda, bo taka pyszna kawusia... czarna, takie błocko porządne...) i tyle. W każdym razie jakoś tak wyszło, że sam nie miałem za bardzo możliwości grzebania w odmętach internetu, więc się dopiero uzbierała sensowna liczba sensownych i wartościowych linków.

W dzisiejszym odcinku przedstawię jak zwykle misz-masz, taki kompletny, pełny, nieogarnięty. Jak dawno zacząłem zbierać te linki niech potwierdza na przykład historia nurków z Czarnobyla, o której w sumie sobie przypomniałem po kolejnej rocznicy katastrofy. Żeby jednak nie było poważnie, to znajdziecie tutaj również kilka prostych rad, w jaki sposób zwiększyć sobie fanów na fejsie! Oprócz tego będzie coś dla fanów militariów oraz gier komputerowych. Jednym słowem - dla każdego coś dobrego! Zapraszam!


2. Największa cyfrowa kolekcja map - naprawdę niesamowita ilość przeróżnych map, w tym możliwość nałożenia ich na obecne Google Maps i zmieniania przezroczystości!

3. Dlaczego Tudorowie nienawidzili Polski? - średnio znana historia polskiego poselstwa.

4. Jak zdobyć więcej fanów na Facebooku? - parę przydatnych rad dla posiadaczy fanpage'y.


6. Dark Souls to pikuś – najtrudniejsze gry ostatnich lat - coś dla fanów gier komputerowych, może znajdziecie wyzwania!

7. A ty szczęśliwa Austrio żeń się… z córką swojej siostry! Prawdziwy obraz habsburskiej rodziny - o Habsburgach słyszał każdy, jednak czy wszyscy znają ich "małe" sekrety?

8. GROM – spadkobiercy Cichociemnych - kolejna dawka historii, tym razem jednej z elit polskich Sił Zbrojnych.

9. 15 codziennych nawyków, które dodadzą ci energii do działania - może oklepane, ale warte przypomnienia!

0 komentarze:

Prześlij komentarz