sobota, 1 kwietnia 2017

Podsumowanie marzec 2017

Trzeci miesiąc roku już za nami - nieco dłuższy od lutego, a do tego pełen słońca. Co prawda osobiście widziałem również sporo deszczu, ale cóż - w końcu w marcu jak w garncu! W każdym razie było wiele dni, w których człowieka mogła energia rozpierać. Inne znowu były idealne do położenia się z książką i zagłębienia się w lekturę. Różnie oczywiście z tym u mnie bywało, zdarzyły się nawet dni, w których nie trzymałem w ręku książki. Mimo wszystko cały miesiąc uważam za naprawdę całkiem udany.

Miałem okazję między innymi odwiedzić Gdańsk, w którym spędziłem prawie cały dzień i pozwoliłem sobie pochodzić po Forcie Grodzisko. Naprawdę fajny kawał historii. Robi wrażenie, prężąc się w samym sercu miasta, gdzie wokół niego tętni życie, samochody mijają się setkami a ludzie przelewają się niczym spienione, morskie wody. Zerknijcie zresztą sami na jedno ze zdjęć, których co prawda nie zrobiłem dużej liczby, ale kilka ciekawych udało mi się uchwycić:


Takie rzeczy w samym Śródmieściu, jakieś 10 minut drogi od Bazyliki Mariackiej w Gdańsku. Cisza, spokój, praktycznie zero ludzi. Oczywiście podróż wykorzystałem na czytanie, dzięki czemu udało mi się bardzo szybko skończyć "Pentagram" - praktycznie w trakcie podróży i na różnych ławkach w gdańskich parkach. Między innymi dzięki temu statystyki książkowej przedstawiają się w marcu w następujący sposób:


Jak tak dalej pójdzie to normalnie może się uda powrócić do starych wyników, kiedy miałem o wiele więcej czasu na przyjemności! Szczerze jednak w to wątpię. Tak czy siak będę jednak starał się czerpać jak najwięcej radości z czytania! Same statystyki czysto blogowe prezentują się w ten sposób:


Taki trochę jakby regres. No ale cóż. Mało człowieka na blogu, mało w mediach społecznościowych i jak ma polepszać statystyki? Swoją drogą od dłuższego czasu coś nie mogę przekroczyć magicznej setki na Bloggerze. :) Może w kwietniu!

Listę książek możecie oczywiście przejrzeć w zakładce 2017, ale klasycznie wklejam ją o tutaj:


1. "Recydywista" - K. Vonnegut
2. "Niewidoczni Akademicy", część I - T. Pratchett
3. "Niewidoczni Akademicy", część II - T. Pratchett
4. "Pentagram" - J. Nesbø

"Niewidoczni Akademicy", część 2 - tę oto opinię czytaliście najchętniej. Za to jeśli chodzi o źródło czytelników, to Łukasz z bloga "Świat Fantasy" wydaje się być niestrudzony. :P Ponowie to z jego bloga pojawiło się u mnie najwięcej wejść! :) Dzięki!


0 komentarze:

Prześlij komentarz